30 lipca 2012

1.

Cześć. Jestem licealistką.zaczynam dieteee zioom. Żegnamy się z takimi posiłkami.
Nie umiem sprecyzować siebie w paru zdaniach. Obecnie jestem w trakcie jakby metamorfozy i jestem pomiędzy, bez jakichkolwiek  sprecyzowanych myśli. Myślę, że nie mam się dzisiaj co rozpisywać. 
WAGA: 70.6 kg
ĆWICZENIA:
220 skoków na skakance
100 brzuszków
4 km piechooty
DIETA:
 Śniadanie- z racji tego że wstałam o 10 było to tak jakby drugie śniadanie. Owsianka + kiwi + dwie wisienki
 Obiad- Fasolka szparagowa+ sałatka z ogórka, pomidora, sałaty doprawiona koperkiem, solą, pieprzem, i sosem koperkowo-ziołowym rozrobionym w 1 łyżce oliwy z oliwek

Kolacja- Jabłko małe z sadu koleżanki+ kompot

POSTANOWIENIA 
  • Codziennie skaczę na skakance
  • Codziennie piję z rana wodę z cytryną
  • Codziennie piję herbatę zieloną
  • Codziennie robię 100 brzuszków
  • Codziennie śpię 7-8 h


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz