1 sierpnia 2012

3.

Kolejny dzień pracy nad sobą. Dzisiaj(albo ostatnio) ciągle jestem zmęczona. Nie wiem czym to jest spowodowane, pamiętam, że rok temu też tak miałam tylko wtedy przez 2 tygodnie bolała mnie głowa. Dziwne no ale. Byłam u dentysty i następną wizytę mam dopiero za dwa tygodnie straszne, mój aparat na zęby się opóźnia.. Po za tym wypożyczyłam sobie  2 książki i lekturę. Jeśli będą godne przeczytania to zapewne wam je opisze i podam tytuły ; ). Niestety też musiałam zapłacić27.90zł kary za przetrzymanie wcześniejszych -.-. Nie skomentuje tego ale pani mnie pocieszyła, że za te pieniądze kupują nowe książki i, że właśnie się przyczyniłam do tego celu w 100 %. looooool

WAGA: 69.9 kg
ĆWICZENIA:
NIC
DIETA:

 Śniadanie- Owsianka(szklanka mleka+3 łyżki płatków owsianych)+ nektarynka


Śniadanie II- Banan malutki +3 łyżki jogurtu naturalnego


        Obiad-  Ala tortilla'(naleśnik z 2 łyżek mąki+ 5 łyżek mleka+ sól+ olej do podsmażenia+liść sałaty+ 5 plasterków ogórka+ pół pomidora+ 2 ogórki korniszony + 2 plastry szynki+ sos czosnkowy+ keczup+ cebula


Podwieczorek- Banan mały+łyżka miodu

Kolacja- Ser biały chudy 150g+ 3 rzodkiewki+szczypiorek+2 łyżki jogurtu naturalnego
POSTANOWIENIA 
  • Codziennie skaczę na skakance 
  • Codziennie piję z rana wodę z cytryną \/
  • Codziennie piję herbatę zieloną \/
  • Codziennie robię 100 brzuszków 
  • Codziennie śpię 7-8 h 
  • Nie jem owoców po obiedzie 
  • Codziennie na noc 1 szk mleka. 
 + woooda zurawinowa+sok żurawinowy+ gofry+ dżem jabłkowy= milion kalori i zjebana ja hahaha -.-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz