22 października 2012

Włosomaniactwo/paznokcie/dieta

Ostatnio zaniedbałam dietę i to bardzo plus efekt jojo, jest gorzej niż było. Pocieszam się tylko osiągnięciem w miarę ładnych paznokci o, które dbam od lipca, a więc to już 4 miesiące prawie. Także jak w nagłówku stałam się włosomanniaczką, włosy nigdy mi nie rosły, zawsze były do ramion, a teraz rosną :) jednak nie zmieniły swojej długości bo od lipca zdążyłam je 3 razy ściąć w związku z tym z mojej głowy odpadło jakieś 8cm i wszystko odrosło :) Bardzo szybko aż  dziwne ^^. No i co ja tu pisze tyle o tych włosach i paznokciach a no właśnie. Tu dbam o włoski to o paznokcie a o zdrowie nie, nie odżywiam się dobrze.. wcale.. Myślę, że jeśli bym połączyła to razem  efekty były by o wiele lepsze. Więc postanowiłam, że o 1 Listopada przechodzę na dietę, zapuszczam paznokcie i włosy. I wiele innych postanowień mam ale o tym w innym poście może :) A wy będą na diecie zauważyłyście jakiś wpływ na wasze włosy/paznokcie/cerę? Jeśli tak to jaki? :))

4 komentarze:

  1. ja zauważyłam :) od jakichś dwóch miesięcy namiętnie jem warzywa i to w sporych (jak na mnie) ilościach..pokochałam brokuły, szpinak, kalafior itd. Pożegnałam się ze słodyczami (to już 15dzień) i widzę znaczną poprawę..przede wszystkim włoski mi urosły sporo, aż moja fryzjerka była w szoku, paznokcie się przestały rozdwajać i są mocniejsze. ale dodam też, że całą moją kurację wspomagam Skrzypowitą więc pewnie to te z ma jakiś wpływ :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. jest duzy wplyw diety na paznokcie i wlosy szczegolnie niektorych produktow - zapraszam do mnie sa na mojej str o tym art :)pozdr:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zmagałam się z obgryzaniem paznokci , ale znów mnie to dopadło, makabra :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też stałam sie włosomaniaczką :) Dbam o moje włoski jak tylko mogę :)

    powodzenia z dietką :)

    OdpowiedzUsuń